יום שבת, 20 בדצמבר 2008

הסיפור הטכנולוגי שלי"התלמיד כנכס טכנולוגי"

אספר בקצרה על הפגישה עם רפי שבו סיפרתי שוב על עבודתי בבית ספר אפיק לאמנויות בב"ש כמחנכת וכמנהלת אתר בית הספר מזה כ-שלוש שנים שבו בניתי את אתר בית הספר וכמו כן,סייעתי בבניית אתרים כיתתיים לכתות א-ו .השנה בית בספר נכנס לאופק חדש לכן יש ברשותי שעות פרטניות
ואחת מהן היא שעה פרטנית שבה אני לימדתי תלמידים מכיתות ה' (התלמידים נבחרו ע"י רכזת מחשבים)לבנות אתרים מתחילת השנה ועד חודש נובמבר .בחודשים האחרונים התלמידים מנהלים את האתרים של הכיתות שלהן .מחנכת הכיתה שלהם מנחה אותם על איילו נושאים עדכונים ועוד יש להוסיף באתר הכיתתי.לתלמידים כמובן יש מוטיבציה גדולה ונכונות ללמוד דברים חדשים אך,אנו נתונים בבעיה שהיא נובעת מכך שיש לנו פגישה בת שעה שבועית לכן ההספק קטן לעומת הרצון .
לכן,התלמידים מעדכנים בבית ובמידת הצורך הם פונים לתמיכה דרך המיל' או בהזדמנויות שונות.
במהלך המפגישה ניסיתי לכתוב את שאלת המחקר והיא:
איך אני משפרת את עבודתי עם התלמידים ומורים כך שאתרי הכיתה יהיו ברמה גבוהה???
להזכירם,ניהול האתר עבר לידי התלמידים בכדי להקל על העומס של המורים....
אני כמובן אבדוק את הפעולות הבאות:אונטראקציה של התלמידים ומורים ע"י שיפור האתר.
אשמח לשמןע תגובות ועוד...

תגובה 1:

אורלי אושרי אמר/ה...

איריס שלום
קראתי את התייחסותך בבלוג לנושא העבודה שלך. אם הבנתי נכון את מעונינת לבדוק כיצד את משפרת את אתרי הכתה שבבית ספרך.
עצתי לך, בדומה להתייחסותי הקודמת, לא להכנס לבדיקה פרטנית של אתרי הכתות הספציפיים בבית ספרך, אלא לבצע סקירה ספרותית בנושא אתרים בית ספריים, או פנים אירגוניים. מתוך סקירה זו ניתן אח"כ להשליך מסקנות הניתנות ליישום אצלכם.
בברכה
אורלי אושרי